woensdag 23 november 2011

e-book

Even een niet-kerstig ding. Mwhaaa...........ik zit volop in de kerst met mijn hoofd.
Sinterklaas Goedheiligman heb ik heel hoog, maar niks creatiefs maak ik met die goede man.
('k Heb wel een leuke etagere gemaakt hoor met de boot van de Sint en zijn Pieten; we lezen elke avond trouw voor uit het document van Sinterklaas. Trouwens........dat boek is echt SUPER; twee jaar geleden gekocht bij mijn favoriete winkel!!! Oudste zoon vind het ge-wel-dig!!! En vooral de geheimpjes die aan het eind van elke bladzijde verteld worden, zijn super spannend. Maar allee.............waar was ik............) En ook hebben wij trouw de Sint bezocht en de schoenen gezet.
Maar aangezien mijn kerstspulletjes zo leuk lopen, zit ik elke avond en vrij minuutje achter de naaimachine en wat meer..................... Stiekem vind ik het helemaal geweldig hoor! Zo leuk, als een ander jouw maaksels ook leuk vinden.

Maar waarom ook alweer deze blog.................een niet-kerstig ding: Een hoes voor ons(gemeenschap van goederen) e-book. Ideaal zo'n ebook voor de vakantie, in de auto onderweg naar je vakantieadres en 's avonds lekker lezen in bed is ook goed te doen met dat ding. Best wel ideaal eigenlijk. Maar hij of zij had nog een hoesje nodig. Echt in een half uurtje in elkaar geramd (daarom verdiend ie qua naaien ook geen schoonheidsprijs)............bloemetje van moeders erop en hij kan er tegen deze komende strenge, zeer extreme winter die in ons verschiet ligt.

4 opmerkingen:

  1. Helaas kan ik niet overweg met mijn oude naaimachine, dus doe ik alles met de hand.
    Maar wat een prachtige hoes, zeg.
    En het bloemetje, eerlijk is eerlijk, maakt het helemaal af.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank u, dank u! vind ik ook! Ze zijn zo leuk overal bij te gebruiken! Zelf kan ik niet haken, maar mijn lieve mamsie des te beter. En zij vind het dan weer geweldig als ik het ergens in verwerk.
    Nou ja, iedereen blij, dat is toch het belangrijkste!???? Slaap lekker......groetjs christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christel, ondanks het snelle werk een leuk hoesje geworden. Wij zijn hier nog niet zo modern dat we een e-book hebben... Succes met alle drukte op school en tot zien in de winkel! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christel,

    prachtige blog.

    Berbera

    BeantwoordenVerwijderen

weer een leuke reactie..............I love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...