zondag 11 december 2011

allemaal nieuw ontworpen kerstkaartjes

Zoals ik al in mijn vorige blog schreef is het ontwerpen van kaartjes super gaaf!
En voor de kerst heb ik er een aantal ontworpen en er ook al heel veel verkocht.
Ik heb er zo veel plezier in als je dan zo'n kaartje in het echt ziet.
In mijn webwinkeltje wil ik deze ook gaan verkopen, dus heb je interesse klik dan even naar mijn webwinkel aan de zijkant van mijn blog.



Verder hebben we alle sinterklaasfeestjes natuurlijk de afgelopen weken gevierd. De kids hebben er zeker van genoten. Alle sinterklaas -en pietenkleren heb ik al weer heerlijk fris gewassen opgeborgen, tezamen met alle sinterklaasboeken en decoraties. Weg ermee! Op naar het mooiste feest van het jaar. Voor ons dubbel feest, want wij hebben zelf een kerstkind!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

weer een leuke reactie..............I love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...