donderdag 29 december 2011

Een verrassing bij de post!!!!

Een tijdje terug keek ik op haar blog en zij had van die gezellige verrassingen voor haar collega's! Ik schreef haar dat ik het jammer vond dat ik geen collega van haar was................Maar ..............ze wilde mij er wel één sturen, schreef ze terug! Nou en of ik dat wilde!!! Dat laat ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen em......schrijven.
En omdat ik het zo aardig van haar vond wilde ik haar ook wat geven. Dat moest ik nog wel even maken, want mijn hele voorraad decoraties was op.
Maar het komt eraan hoor FIEVE!
En super bedankt voor de leuke hangers die ik ontvangen heb. Ik vind het helemaal geweldig om zulke post te krijgen.
Genieten jullie even met mij mee?







En wat ik voor heb gemaakt? Het is nog niet verstuurd, ga ik morgen doen...........
Maar ik wil al wel vast een tipje van de sluier oplichten, maar dan in fototaal


It's on the way Paddy!
Als er nog es iemand wil swappen? Ik vind het helemaal leuk!

4 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens leuke post zeg...heel lief om h
    et dan ook naar je op te sturen..super toch en dan voor haar een verrassing...ik ben benieuwd.
    Ik heb op dit moment niks te swappen:)))

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zo enthousiast bent!!!!
    We kunnen volgend jaar nog wel eens een swapje doen!!!
    Leuk!! Fijne jaarwisseling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christel,
    Wat ontzettend lief van haar om deze twee hangers naar je te sturen. Ze zijn werkelijk ontzettend leuk. En nu heb jij ook nog wat voor haar gemaakt... Geweldig. Laat je het ook nog zien in blogtaal?
    Ik wens je een heerlijk uiteinde en een geweldig 2012,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chritel,
    ik schrijf nog niet zo lang in mamablogland en lees en zie veel over swappen...het lijkt mij erg leuk om eens te doen. Hoe gaat het precies in zijn werk?

    groetjes kathy
    p.s ben moeder van 2 meiden, ben ook lerares en hou van leuke dingen maken. bekijk mijn site eens.

    BeantwoordenVerwijderen

weer een leuke reactie..............I love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...