vrijdag 23 december 2011

verjaardagskaartje levi

Onderstaand kaartje ontworpen voor de verjaardag van onze zoon! Hij viert 25 december alweer zijn zesde verjaardag. Wat gaat de tijd ongelofelijk snel voorbij. Zo lig je in het ziekenhuis en zo is ie alweer bijna 6 jaar. Levi is gek van het bos en van soldaten, dus ik heb een ontwerpje in die stijl gemaakt. Leuk detail; het achtergrondje is behang van Eiffinger (volgens mij) en dat heeft hij ook op twee panelen in zijn slaapkamer hangen.


25 december; hij heeft een gezellige dag uitgekozen om geboren te worden. WE hadden hem eigenlijk de 19e december verwacht, maar hij had enkele dagen vertraging. En je hoopt van alles; dat het kindje niet eerder wordt geboren rond sinterklaastijd, dan liever niet de 20e op de verjaardag van oma en liever ook niet de 21e, op de verjaardag van tante. Ach en dat ie eigenwijs was, dat wisten we toen dus eigenlijk al wel. Meneertje doet lekker zijn eigen ding en kwam gewoon op eerste kerstdag. Een mooie dag om ter wereld te komen op een vreedzame dag.
En eerlijk gezegd; het kon me 6 jaar geleden ook echt niet meer schelen, want ik wilde maar éénding toen in de kerstnacht (hoe romantisch) mijn vliezen braken: ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar moest ik nog wel even flink wat voor doen, maar uiteindelijk om half zes 's avonds was ie er dan; ONZE ZOON!

6 opmerkingen:

  1. Hallo Christel,
    Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Mijn oudste dochter werd verwacht op 2e kerstdag, maar zij kwam pas op 7 januari... Nog ietsje eigenwijzer dus...
    Ook wens ik jullie heel fijne kerstdagen en alvast het allerbeste voor het nieuwe jaar.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een extra excuus om nog meer te genieten van de kerst!!
    Ik moet werken dus ik ga het met de oudjes gezellig maken!!!
    Alvast hele fijne verjaardag en gezellige dagen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja je kan ook op je verjaardag liggen te bevallen! En dan doe je je derde kind even op de verjaardag van je 1e kind. Scheelt heel veel taart!! Een hele fijne verjaardag, wat word je mannetje al weer groot! Is Emma ook nog niet jarig zo rond de kerst? Jullie hebben het er maar druk mee, al die feestjes!! Fijne dagen, lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christel, (alvast)van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
    Je hebt gewoon de geschiedenis gevolgd als je het goed bekijkt, gelukkig was er voor Levi een fijn bedje... Maak er een mooie dag van morgen.
    We spreken elkaar vast snel weer in het nieuwe jaar.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het ging sneller dan ik gedacht had...vond het ook zo leuk om de swap te maken! Ik ben o.a. geinspireerd geraakt door dit berichtje van je zoon Levi en soldaten/ bos. Hoop dat de postbode goed zijn best doet om het morgen te bezorgen.

    BeantwoordenVerwijderen

weer een leuke reactie..............I love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...