vrijdag 6 april 2012

binnenkort in mijn webwinkel

Hebben jullie het al gezien?
Mijn webwinkeltje is al een tijdje open.
Maar er kunnen nog veel meer artikelen bij,
dus ik ben me eens gaan oriënteren op het één en ander.
Zo vond ik het ook heel leuk om onderstaande ringen te maken.
Dus deze worden ook binnenkort geplaatst!
En ook nog in meerdere kleurtjes.
Lekker fris voor de zomer en passend bij elke outfit!
Leuk he! Tenminste, vind ik.

Ben ook heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Laat het gerust weten.



7 opmerkingen:

  1. Vind die afbeeldingen erg leuk Christel, ben alleen meer van de hangers dan ringen.
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christel, leuk hoor! Ik had af en toe gekeken maar steeds was je shop nog niet online. Nu dus wel, ik ga gauw kijken.
    Fijne Pasen!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi de ringen, daar houd ik van! Ik ga even kijken in je webwinkel! Fijne paasdagen en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg, ik ga weer eens even een kijkje nemen!

    Fijne paasdagen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze prachtig! Ik ga meteen kijken of je ze al hebt, of dat ik nog geduld moet hebben. Erg leuk als je strak in het pak ergens naar toe moet. Heb je iets "frivools"
    Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan helemaal niet bestellen, want je verzendformulier accepteert mijn email adres niet. Ik heb een org. Van organisatie, en die kan volgens je systeem niet. Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eg leuk die ringen ! Ik houd ze in gedachten en zal eens op je site gaan kijken. 1 vraagje hoe plak je die cammee op de ring ? Ik heb het namelijk ook wel eens geprobeerd (bij kinderringetjes) maar die liggen er naar mijn zin te snel af.

    groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen

weer een leuke reactie..............I love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...