maandag 2 juli 2012

Nieuwe kaartjes............

Komende week plaats ik ze in mijn webwinkeltje; 
klein maar fijn...........kaarten met een klein cadeautje

Nog enkele nieuwe kaartjes als bedankje voor de juf,
leuke attentie voor die ene collega
als blijk van waardering voor een lieve vriendin........
Alles is eigenlijk wel mogelijk!


Zelf geef ik onderstaand kaartje (inclusief een bakje zonnebloemzaadjes) 
 ook nog mee aan de juffen van mijn oudste zoon!
Zij hebben hem dit jaar echt enorm goed geholpen met zijn ontwikkeling op school.
Daar zijn we erg blij en dankbaar voor!

Neem je ook eens een kijkje in mijn webwinkeltje? 
Leuk!
 klik hier maar eens of  hier of
op de button in de zijbalk! 



8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke teksten...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christel, ik vond het ook erg gezellig vrijdagavond! Heb dit weekend even 19 knikkerzakken in elkaar gezet voor Leon z'n traktatie, erg leuk geworden.
    En meteen even een leuk etiketje op canvas gemaakt voor mezelf. Stom dat ik dat nog niet eerder gedaan had....Nu verder met de etui's. Zit ook te bedenken wat ik allemaal ga maken voor het marktje.
    Marijn vind de slab erg leuk, wil hem elke avond bij het eten om. Is het niet grappig?!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah..........19 knikkerzakken, idd.........jij werkt beter op je zolderkamertje alleen........;)))))

      Verwijderen
  3. Mooie kaartjes met prachtige teksten!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als juf wil je natuurlijk wel zo'n lief kaartje met bloemzaadjes...
    wie weet wat ons te wachten staat:)
    Geniet nog even van de laatste loodjes...

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Christel,
    Je kaartjes zijn echt heel erg mooi. Dat heb je weer mooi gedaan zeg.
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben superblij met de kaartjes!! Mooi gemaakt! En wat een service, gewoon thuis afgeleverd! Aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen

weer een leuke reactie..............I love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...